Piątek, 17 stycznia 2025
Fryzjerstwo to przede wszystkim praca z ludźmi. Każdego dnia spotykasz się z innymi osobami. Musisz zaakceptować fakt, że jako przyszły fryzjer będziesz spotykał się z różnymi osobowościami. Oto 7 rzeczy, których nie lubią w Tobie profesjonalni fryzjerzy. Jesteście ciekawi? Przyjrzyj się!
Każdy fryzjer pracuje w swoim własnym tempie. Niektóre usługi fryzjerskie mogą trwać dłużej lub krócej w zależności od tego, jak duże doświadczenie posiadasz. Przewidywany czas trwania zabiegu jest zwykle wyjaśniany przez fryzjerów. Jednak niektórzy klienci oczekują rezultatów natychmiast. Uzyskanie zadowalającego rezultatu przy farbowaniu, rozjaśnianiu i ostrym cięciu wymaga czasu . Ciągłe pytania i marudzenie mogą być męczące.
Pandemia koronawirusów nałożyła na salony kosmetyczne i fryzjerów szereg przepisów dotyczących sterylizacji i dezynfekcji w miejscu pracy. Fryzjerzy muszą mieć też dodatkowy czas na przygotowanie się do kolejnej wizyty. Spóźniający się klienci mogą zakłócić dzień pracy fryzjera. Powiadomienie personelu salonu, jeśli wiadomo, że jest opóźnienie większe niż minuta, jest wskazane. Każdemu mogą zdarzyć się sytuacje losowe.
Aby uniknąć nieplanowanych przerw w pracy, fryzjerzy proszą o potwierdzenie naszego przybycia dzień przed wizytą. To nie tylko ułatwia im pracę, ale także daje możliwość wprowadzenia zmian w grafiku. Najbardziej nie lubią klientów, z którymi nie ma kontaktu od dłuższego czasu.
Fryzjer to też człowiek ..... Wielu klientów salonów fryzjerskich szuka u fryzjera wsparcia w rozwiązywaniu codziennych problemów i dylematów. Rozmowa jest w porządku, o ile nie unieszczęśliwia innych.
Praca w zawodzie fryzjera nie jest łatwa. Od Twoich umiejętności i zdolności zależy efekt końcowy. Coraz częściej spotykamy .... recenzentów w roli klientów. Podczas zabiegu klient jest spokojny, kiwa głową, uśmiecha się, a po jego zakończeniu nagle zmienia zdanie. Wiele salonów zachęca klientów do zostawiania recenzji. Jest to problem, ponieważ takich osób jest więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Zgłoś wszelkie problemy z obsługą i zostaw negatywną recenzję. Zostanie to naprawione przez dobrego stylistę.
Przed wizytą w salonie jesteś informowana o kosztach usługi. Koszty te mogą wzrosnąć, jeśli po krótkim wywiadzie z fryzjerem okaże się, że włosy wymagają dodatkowego uzupełnienia lub regeneracji. Zakres cenowy ustalany jest w momencie rezerwacji miejsca. Klienci po zapłaceniu wciąż narzekają na cenę usługi. Cena usług nie jest przecież żadną tajemnicą!
Wszyscy wiemy, że możemy być w gorszym nastroju. Są klienci salonów, którzy wydają się niezadowoleni przy każdej wizycie. Pomimo ich najlepszych starań, komunikacja może być trudna i nie jest łatwo osiągnąć porozumienie. Pamiętaj, że nie jesteś jedynym klientem salonu. Nie bądź niezadowolony z salonu.
Zarówno klientowi, jak i fryzjerowi zależy na efekcie końcowym. Stylista zna się na tym, co robi i wysłucha Twoich wątpliwości lub uwzględni Twoje oczekiwania. Pamiętaj, że masz wpływ na miłą i ciepłą atmosferę podczas umawiania się na wizytę.
Komentarze (0)